четвъртък, 5 ноември 2009 г.

Нощно приключение ( Шкафчето и krasimira1)

Шкафчето и krasimira1

Скоро реч се пак отвори,
за наш`то, веселото село.
Една баба, насред двори,
нощем се разхожда смело.

Нощес излезнах аз навън
на звездите да са насладя,
не ме ловеше нещо сън...
намислих да ги преброя.

До де се стигна, мили Боже,
преди жените кат будуваха
преварваха се коя как може -
с мъжа под чергата лудуваха.

На пейката ни тихо се курдиса
хвирнах глава звезди да търся...
"Пътя млечен" тъкмо преоткрих
-нещо шумна, щях да се изтърся.

Това май бил е някой воайор -
навъдиха се старци разни,
за селото ни е голям позор
очите пълни, а ръцете празни.

В бойна стойка опна се снагата,
припомних всички хватки от карате,
настроих се да му строша главата...

... а от храстите излезе малко пате.

2 коментара:

  1. Това пък пате от къде се взе сега?
    Не знам обаче кой е по-уплашен?
    Кой ли с баба направи си шега?
    За патето аз сигур съм образ страшен?!
    :)))))))
    Аплодисменти и усмивки от Усмивката, Шкафче!

    ОтговорИзтриване
  2. А защо на мен се струва,
    че питащият май хортува,
    за това опасно пате?
    Да се разберем за туй, елате!!!

    Поканата е нотариално заверена и спора ще се разглежда в Софийски Градски Съд !!!

    ОтговорИзтриване